Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2019 10:03 - 7-6-3 и Ангел Джамбазки
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2767 Коментари: 22 Гласове:
3

Последна промяна: 07.06.2019 17:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това е моята прогноза за резултатите от изборите за европейски парламент в България на 26 май 2019г. Нали не си мислите, че 7-те евродепутати ще бъдат от “Коалиция за България”, 6-те за “Непослушните” и 3-мата от ПП “Атака”?! Ако питате обаче кои са тия 7-6-3 според мен, ще ви пратя в полето на нумерологията (модерно е от вчера). Буквата Б е втора в българската азбука, буквата К – 11-та, а буквата М – 13-та. Така съм ги подредил и аз.
“Усилията” на числата да ни говорят, в случая са излишни. Всеки в България знае, че борбата е между Борисов, Нинова и Карадайъ. А Ангел Джамбазки е самостоятелно печеливш. Безспорен националист, който ще обере вота на патриотите от “Фронта” и на разните чуколини.
Разбира се, че СПОРЕД МЕН.

А защо мисля по този начин? Образно пояснявам, асоциативно.
Днес бай Христо навършва 72 години.
- Бай Христо, каква е твоята тайна?
- Ъ, тайна. Всяка сутрин ставам в 6. Отивам в хола и пускам радиото. Слушам. Пия едно еспресо кафе и мисля. В 7 и половина изпращам жената на работа и включвам телевизията. Гледам. После пия още едно еспресо и продължавам да мисля. Пиша. В 12 часа пак пия едно кафе, чета в Интернет и пиша. ...
- Добре, добре, бай Христо, ама каква е рецептата на кафето?
- Рецептата? Мамо-о-о, дотам ли сте се докарали?

П.П.  7 юни 2019 година
Не познах. Само 0,18% от гласувалите развалиха прогнозата ми. Става въпрос за процента на ДБО "Да България Обединение", което спечели 6,06%. Това са 5,88-те процента за прескачане на границата за класиране и въпросните 0,18% над тях. Така един мандат от ГЕРБ отиде при ДБО - Радан Кънев, и за да не се изравнят мандатите на ГЕРБ и БСП, разпределителите на мандати взеха един и от БСП и го дадоха на ВМРО - Джамбазки + Андрей Слабаков. Така моята прогноза "7-6-3 и Ангел Джамбазки" стана "6-5-3  и Ангел Джамбазки-Андрей Слабаков, и Радан Кънев".
Вървят приказки, че прескачането на границата от 5,88% при автентично-десните, станало благодарение на гласовете на българите от чужбина. Дали е така, няма как да твърдя автентично. Но пък българите от чужбина получиха Андрей Слабаков! На такива чужденци, такъв българин им се пада!




Гласувай:
4



1. yoan2015 - Честито, Домакине!. . . ако прав...
25.04.2019 16:07
Честито, Домакине!
...ако правилно съм разбрал.
цитирай
2. dobronameren - Благодаря.
25.04.2019 17:01
Ще бъда 18 пъти повече щастлив, ако на 26 май получа поздравления, че съм познал в прогнозата!
(В скоби: Забелязал съм, че инстинктивно употребявам 18, когато искам да кажа, че това е ТВЪРДЕ много. Мисля, че ми е останало от времето, когато Бил Гейтс имаше над 18 милиарда долара. Написах това и сега забелязах, че съм допуснал грешка - бай Христо кара 71-вата си година, а не 72-рата. Сбъркал съм - може би защото 18х4 дава 72.)
цитирай
3. radostinalassa - Аз желая българите да гласуват за малки партии. Да разбият очакванията на мафиотите.
26.04.2019 09:07
Но не знам за кого ще гласуват индусите и умрелите. А ти знаеш ли?
цитирай
4. yoan2015 - Сърдита леля Цветанка, празна й торбата.
26.04.2019 09:16
Виждам, че веч й минала сръднята.

....."галиба" съм в грешка, не бях видял минуса.
цитирай
5. ramone - На домакина - да е жив и здрав,
26.04.2019 10:15
а на бай Христо, посвещавам една стара приказка (леко редактирана).

Златната рибка

Дядото, бил толкова беден, че макар и да живеел на брега на морето си нямал ни баба, ни дървено корито. Единственото, което имал било Сони Тринитрон и сателитна чиния на Булсатком.
Един ден, вдъхновен от В кухнята на Иван Звездев, дядото взел въдицата и отишъл да лови ципура. Обаче, както знаете, вместо ципура, дядото хванал Златната рибка.
Тая рибка, обаче не била баш като оная - поршетата били свършели, къщите раздадени, а банките били празни. "Знаеш, дядо - криза е"- виновно навела глава рибката. Мислил дядото, мислил какво да си поръча, па накрая отсякъл - "Бе, направи там нещо, че да съм щастлив. Това, можеш ли?". "Това - мога"-рекла Златната рибка и се гмурнала обратно в морето.
Прибрал се дядото и що да види - къщурката си била на мястото, само Сони Тринитрона и Булсаткома ги нямало.
А, на другия ден били Избори 2019 и се бил настроил цял ден да ръзцъква с дистанционно из изборните студия.
"Ох, леле, що ми трябваше..." - плеснал се по челото.
Цял нощ не мигнал, а на развиделяване тръгнал към морето за да се удави. Щото, тва живот ли е - без Цветанов, Цветанка Ризова, Велизар Енчев и Къртицата.
Да, ама точно докато си търсел някой по-тежък камък, слънцето изгряло. Дядото, никога досега не бил виждал изгрева, защото по това време обикновено гледал Ани Цолова и Виктор Ангелоев по Битиви.
...следва продължение

цитирай
6. ramone - ....продължение
26.04.2019 10:17
Спрял възхитен до една дюна и запял:

There I was on a July morning looking for love.
With the strength of a new day dawning and the beautiful sun.
At the sound of the first bird singing I was leaving for home.
With the storm and the night behind me and a road of my own.

Станало му по-леко се прибрал обратно. Привечер обаче, отново го гепила нервата и с надежда се помъкнал към близкия пъб. Но там, вместо студиото на Николай Бареков предавали мач от Премиършип. И понеже било Happy hour, дядото си поръчал една бира на половин цена, после още и догледал мача.
През следващите няколко дни, си пуснал дълга коса и тъй като вече не гледал телевизия имал достатъчно свободно време, та взел че изрисувал къщурката си в стил "поршето на Джанис Джоплин".
Сутрин посрещал изгрева пеейки не само July morning, ми и Wise man, Сребърни ята на Гошо Минчев и други готини неща. През деня, се разхождал по плажа и събирал мидички и изхвърлени от морето пънове. От мидичките си правел гердани и гривни, а от пъновете - арт инсталации.
Даже, вместо баба, забил едно младо гадже, щото вече не бил смотан задръстеняк със сателитна чиния, а артистичен хипар с къща на брега на морето.
цитирай
7. dobronameren - На ramone пожелавам да му Дава Господ Добро
27.04.2019 07:59
На radostinalassa: Зная за кого ще гласуват индусите (може би имаш предвид индианците?) - За твоята партия. За кого ще гласуват умрелите - не зная. Трябва да уточниш кои умрели - 8-те хиляди партизани и техните семейства или 300-те хиляди затрити между 1944 и 1962 от комунистите българи и техните семейства.
цитирай
8. dobronameren - Какво става Радостино?
06.05.2019 08:18
Ще уточняваш ли кои са "индусите" и кои "умрелите"? Щото, докато се помахецваш, ще вземе да падне още някой "Сухой".
цитирай
9. yoan2015 - Ако ми разреши домакинът и аз да к...
12.05.2019 17:15
Ако ми разреши домакинът и аз да кажа, за леля Цветанка, въпреки, че тя е като Всевишния, тоест навсякъде е, сеенето на мъдрост е трудна задача, затова не и остава време да"мине", да се обади, другият вариант е, пак да е сърдита.
цитирай
10. dobronameren - Наистина е необикновена...
13.05.2019 08:48
За две години и половина в блога, т.е. 30 месеца, е написала 3000 постинга. Значи по 100 постинга на месец, по три - на ден. Ашколсун! Или както се казва на един по-близък ней език - Замечательно!
цитирай
11. radostinalassa - dobronameren
13.05.2019 14:21
Е, като не зваеш кои са индусите и умрелите, то тогава питай Кокито. Ти не си в листата и аз няма да те търся.
цитирай
12. yoan2015 - 3 за 5, наистина замечательно, "стахановка"...
14.05.2019 14:04
dobronameren написа:
За две години и половина в блога, т.е. 30 месеца, е написала 3000 постинга. Значи по 100 постинга на месец, по три - на ден. Ашколсун! Или както се казва на един по-близък ней език - Замечательно!

цитирай
13. dobronameren - Токущо прочетох един постинг на МисАна за бабите
15.05.2019 08:13
И коментар под него на VesEver, че има всякакви баби - в смисъл на добри и лоши баби. Мисля да подхвърля друго разделение на бабите. Има баби - на село предимно, които помагат на градските си чеда, полагайки труд с мотиката из двора или на нивата. Има други баби - в града предимно, чиято помощ за младите се изразява в гледане на внуците. Има баби, които не гледат собствените си внуци - щото е безплатно, а чуждите - щото е платно. А и перспективно може би - Я, колко маркизи оставят своите мангизи на последните си слугини! А има и баби, които бичат всекичасно пълни глупости в Мрежата, в блога в частност, също с парична цел. Съвсем не малка впрочем. Вчера например имаше новина за някакъв "Тюбър", който цицал от платформата си по 7,5 долара на 1000 преглеждания. Що не, ако едни други баби, дето модерират нашите прочити в блога, Yoan-e (в частност), прехвърляйки ги насам натам, т.е. крадейки безочливо и нагло, са им приятелки!? И ако собствениците на блога са склонни да им дават (да кажем 40 стотинки на коментар, нивото е 2015 г.) само срещу уговорката накрая в постинга да пише "Доле США! Съюз със СССР!"
Е, и? Накрая пак, както казва Слев Толстой: "Откакто ссср е победил, Русия не е спряла да губи."
А какви педераси има в блога...
Но това е друга тема. Чакам някой да я подхване.
цитирай
14. yoan2015 - Знаеш ли кое е най-хубавото от вс...
15.05.2019 09:21
Знаеш ли кое е най-хубавото от всичко това, според мен и ако е така, че колкото и да въртят, сучат, правят, струват и комбинират, от тях нищо не зависи, за блога говоря.
цитирай
15. dobronameren - Абсолютно съм съгласен, че нищо не зависи от тях, Йоане.
15.05.2019 15:07
Блогът е частичка от цялото им разочарование. В това има и още нещо чудесно. Те съзнават безполезността и непотребността си (не говоря за цветанка от Стара Загора) и ТОВА СТРАШНО ГИ ВБЕСЯВА. Ужасно е да умреш, осъзнавайки това.
Не мога да го кажа по-добронамерено.
цитирай
16. radostinalassa - Ще трябва някой да те прегледа
24.05.2019 15:28
Именно ти си безполезени кух. Злонамерен.За какво умиране си говориш? Не си наред. И даже ми пишеш коментари ? В чем смисл? Нет.
цитирай
17. radostinalassa - Смисълът на тялото ни е да издържа мозъка
24.05.2019 15:29
Развивай си мозъка и ще живееш дълго. Не се дръгни по мене, в това няма смисъл. Драка.
цитирай
18. dobronameren - Че съм драка с тебе, како, и с "аз съм "Юлия",
25.05.2019 08:53
е вярно и известно (ноторно, ноторно). Ако не вярваш, погледи моя коментар към теб от постинга ми за тия от партия "Възраждане" и червените им шапчици.
цитирай
19. radostinalassa - Ти не си в първа младост
26.05.2019 10:37
А аз не съм на 100 години. Какъв ти е проблема ? Че не чатиш в блога ?
цитирай
20. dobronameren - Какво значи "да чатя в блога"?
26.05.2019 14:54
Нали пиша? Да не би да има друга опция на блога, за която аз да не знам?! Айде бе - браузера ГъС ли я предлага? Я се ощипи, да се събудиш ма, како.
За нервните в блога да поясня, че "бе" и "ма" не са обиди. "Бе" е съкратено от лиБЕ, а "ма" - от любиМА. Учителите всичко знаят. Бе, МаКя Им!
цитирай
21. radostinalassa - Не знам на колко си години..
07.06.2019 14:18
но звучиш просташки. И ти не знаеш на колко съм години, но аз съм възпитана. Така, че взимай мерки. Не съм кьорава, ти не си в разделите на блога. Изритали са те за твои простъпки.
цитирай
22. dobronameren - А бе, Цветанке
07.06.2019 17:59
Не си съвсем кьорава. Има ме "в разделите"! Иначе как ще ми се разписваш в блога като нито ме познаваш, нито ми знаеш годините, нито имейла ми ти е достъпен. А и нито телепатично можеш да се свържеш с мене, ни генно си съвпадаме.
В блога съм, Цветанке, и чакам стар-ите педе, пардон - свободни м...фенки, да ГИ разкарат от него. И да знаеш: ще стане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873487
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031