Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
04.02.2020 10:42 - Още невидяното
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1888 Коментари: 8 Гласове:
31

Последна промяна: 04.02.2020 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мраморното куче Цербер вяло
хапеше крака на Прозерпина.
Бе зает Плутон пред огледалото
да желае и да я проклина.

Бялата луна навън се давеше
в тъжната мъгла на неживяното.
Гръмотевиците притежаваха
слънцето на още невидяното.




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Била си при Оракула Дела! :)
04.02.2020 13:17
И ти е нашепнал нострадамни четиристишия за несбъднатите бивши гръмовержни СленцеПритежатели?!
Лесно ти е на тебе, а сега ще има да се мъчат всемирни тълкуватели над твояъа поетична предвидност... :)))

П. Кажи ми! Това синхроничност ли е, или невъзможно съвпадение, да изберем един и същ ли постингите си?
Лекс
цитирай
2. wonder - Била си при Оракула Дела! :) И ти е ...
04.02.2020 15:00
lexparsy написа:
Била си при Оракула Дела! :)
И ти е нашепнал нострадамни четиристишия за несбъднатите бивши гръмовержни СленцеПритежатели?!
Лесно ти е на тебе, а сега ще има да се мъчат всемирни тълкуватели над твояъа поетична предвидност... :)))

П. Кажи ми! Това синхроничност ли е, или невъзможно съвпадение, да изберем един и същ ли постингите си?
Лекс


Чакай да видя... ;)))
цитирай
3. wonder - Синхроничност е.
04.02.2020 15:15
Синхроничност е.
цитирай
4. wonder - Била си при Оракула Дела! :)И ти е ...
04.02.2020 15:35
wonder написа:
lexparsy написа:
Била си при Оракула Дела! :)
И ти е нашепнал нострадамни четиристишия за несбъднатите бивши гръмовержни СленцеПритежатели?!
Лесно ти е на тебе, а сега ще има да се мъчат всемирни тълкуватели над твояъа поетична предвидност... :)))

П. Кажи ми! Това синхроничност ли е, или невъзможно съвпадение, да изберем един и същ ли постингите си?
Лекс


Чакай да видя... ;)))


Триразличие с променлива светлинност - от лунен здрач до слънцето на гръмотевицата ми. :)))
В Божествената матрица това си е Изкуството на съвпаденията.
А интуицията ни е вътрешна синхроничност, която често провожда ума до холограмата на друг ум. Или не-ум.
Темата е като вселената - вибрациите винаги довеждат призованото при нас точно когато сме го помислили.
Ами това си е чудо!
цитирай
5. lexparsy - И аз се чуднах... :))
04.02.2020 18:07
wonder написа:
wonder написа:
lexparsy написа:

......
П. Кажи ми! Това синхроничност ли е, или невъзможно съвпадение, да изберем един и същ ли постингите си?
Лекс

Чакай да видя... ;)))


Триразличие с променлива светлинност - от лунен здрач до слънцето на гръмотевицата ми. :)))
В Божествената матрица това си е Изкуството на съвпаденията.
А интуицията ни е вътрешна синхроничност, която често провожда ума до холограмата на друг ум. Или не-ум.
Темата е като вселената - вибрациите винаги довеждат призованото при нас точно когато сме го помислили.
Ами това си е чудо!

Хе,  моите доводи за клип със сърпоЛуние бяха по-прост за търсачката преди да си легна да спя. късно..:)
Наистина синхроничността е безкрайна тема  и  езотерично, камо ли научно.
А се замислих, дали не е синхронично и c вчерашния дебат, и повод за размисъл за тези, които блъскат ефира с негативните си мисловно радиационни 5G вибрации...
Но се сетих и за "Бръсначът на Окам", а и за Всевиждащото Око матрично,което ни подбира персонално клипчетата В Тубата...:-)))

Чек', че пак  се усмихнах със спомен в контекста. Аз мразя Фейсбук откакто го има, но едни приятели ме навиха да сме били чатили там, че и да си направя някакъв фейски тест... а резултатът беше че трябвало да се оженя за една приятелка от компснията...  Само дето тя милата котешки отнесе кучешкото ми джавкане,  че и другите фейковци...:-)))
Лекс
цитирай
6. stela50 - Прекрасно...
04.02.2020 21:43
Поздрави!
цитирай
7. wonder - Наистина синхроничността е без...
04.02.2020 22:26
lexparsy написа:
Наистина синхроничността е безкрайна тема  и  езотерично, камо ли научно.А се замислих, дали не е синхронично и c вчерашния дебат, и повод за размисъл за тези, които блъскат ефира с негативните си мисловно радиационни 5G вибрации...
Но се сетих и за "Бръсначът на Окам", а и за Всевиждащото Око матрично,което ни подбира персонално клипчетата В Тубата...:-)))

Чек', че пак  се усмихнах със спомен в контекста. Аз мразя Фейсбук откакто го има, но едни приятели ме навиха да сме били чатили там, че и да си направя някакъв фейски тест... а резултатът беше че трябвало да се оженя за една приятелка от компснията...  Само дето тя милата котешки отнесе кучешкото ми джавкане,  че и другите фейковци...:-)))
Лекс

Тази тема е безкрайна, но ше те черпя с нещо в посока:

Mysterium coniunctionis


Когато в изпътувани мълчания

крещи от спомен плачеща въздишка

и лъхне в странно-утринно признание

сърцето в своя ритъм, стара книжка

припомня ми премъдро как в годините

на себе си не спрях да се кръщавам,

как вярвах в тази изповед руинна,

с която любовта ми се прощаваше.



Когато в непребродни чет`ристишия

съдбата ми любовно изрисува

два стръка мащерка, едно затишие

пред бурята отново да бленувам

душата ти. И лумна многоцветие.

Тогава нещо в мен се преобърна.

И вятърът с хвърчилото си цветно

рисуваше ме есенна от стърнища.



От тясното пространство на Хекубите

в мен зрееше бунтарството да пея.

Проскубана съдбата все ме губеше.

Поезията раждаше си змея.

И мислех си, дали от постоянството

разнищвах си душата на неволи,

или влекат попътните ми странства

съзнателния порив да се моля?



Молитвено сега притварям здрача ти.

И тайната на сетния ти порив.

Душата ми виновно те прекрачва,

готова за последния си полет.

По вировете лотоси издъхващи

копнеят да отворят венчелистно

съдбовната любов, но вече късно е.

А аз съм млада, за да те осмислям.

http://wonder.blog/poezia/2009/09/24/mysterium-coniunctionis.403146
цитирай
8. wonder - Прекрасно. . . Поздрави! Бл...
04.02.2020 22:27
stela50 написа:
Прекрасно...
Поздрави!


Благодаря, Таня!
Хубаво е, че се появяваш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15162828
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194008
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031