Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: pentecost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 887246
Постинги: 142
Коментари: 313
Гласове: 413
Постинг
26.04.2016 14:38 - Утвърждения за Божието присъствие
Автор: pentecost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1441 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.04.2016 14:45


Бог е с мен, където и да отида. Бог е моята сила. Бог е моят Извор на живот.
Бог е светлината, в която проглеждам и започвам да виждам с Божиите очи, както Бог вижда. Боговидството и пророчеството са Неговият дар. Аз не мога да видя и чуя в Духа, отделен от Него.

Бог е във всичко, което виждам с духовните си очи, защото Бог присъства в моя ум чрез Святия Дух.
И така моят ум става част от Христовия ум.
Бог е умът, с който мисля, размишлявам, разбирам, преживявам.
Бог е милостта, с която прощавам.
Бог е силата, на която се доверявам.
Бог ме поддържа и подкрепя с Божията любов, изляна в мен чрез Святия Дух.
Божият глас ми нашепва през целия ден.
***
Бог ме е създал по свой образ и подобие, а Бог е любов. Следователно, аз съм създаден по образ и подобие на Божията любов. А Божията любов не изпитва недоволство, болка, несправедливост.
Моите огорчения, породени от злоба, завист, ранимост, ревност, караници скриват Божията светлина в мен и атакуват Божия план за моето спасение.

Моето спасение идва единствено от Бог Отец чрез Божия Син - Исус Помазаника.
Само Божият план за спасение ще проработи в моя живот. Амин.

Вижте още: Божията святост в нас

***
Източник: Адаптирано и преработено по материали на Хелън Шукман.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене