Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2014 17:22 - Борисов излъга за позиция на канцлера на Германия Ангела Меркел. Автор: gikotev
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 964 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Борисов излъга за позиция на канцлера на Германия Ангела Меркел.  
Преди броени минути в предаването на БНТ Панорама (линк ТУК), министър-председателя на България Бойко Борисов заяви, че канцлера на ФР Германия Ангела Меркел (много добре подготвена - според Борисов) го е предупредила, че ако страната ни не си изпълни задълженията по проекта "Южен поток" Русия може да ни откаже удължаването на ресурса на блок №5 в АЕЦ "Козлодуй"!!!!!!!!
Възможно ли е това да е истина?

image

Как да си обясним, че под ръководството на същия канцлер ФРГ е приела и стриктно (по германски) спазват програмата си да скъсат веднъж за винаги с ядрената си енергетика през 2022-ра година? В същото време същата Германия, в лицето на канцлера, се е загрижила ние да останем в ядрената прегръдка на руската мечка?????

Ако това е вярно то Борисов разкрива, че Ангела Меркел е долен лицемер и най-зъл враг на България?

Допълнителен аргумент в полза на поредната нагла лъжа от страна на Борисов ми дава твърдението му, в края на интервюто пред Панорама, че бил най-добрия побойник в родната си Банкя. Цяла България е наясно с факта, че той е клинчил от състезания по бойни изкуства, каквито е "тренирал", когато е надушвал, че ще го пердашат.

ИСТИНАТА! Борисов злоупотребава с името на канцлера, за да прокара схемите си по източване на 2 000 000 000 (два милиарда) лева, по схемата "модернизация/удължаване на живота" на 5-ти енергиен блок в АЕЦ "Козлодуй".

Става интересно и продължаваме да следим?

Г. К.




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. nikikm - А бе Андрешко,
20.12.2014 20:34
с това,че копи пействам,може да обвиниш и Отец Паисий,пък да не говоря,че и навярно хиляди други!Това не ме обижда,навярно е вярно тук и там,но в случая при мен е важно КАКВО ПУБЛИКУВАМ,КАТО МАТЕРИАЛ?! И читаемостта,всъщност харесването на насоката на материалите,позицията по злободневни въпроси,която личи,мненията на другояче мислещите,които допускам и пр.,..не те ли навежда на някаква друга мисъл,освен да ме обвиниш в тъпо, копи-пейст! Отнася се за поне два милиона читотели! Аз съм издател на е-вестник приятелю.Журналисти са ми всички,които имат позиция по важни въпроси,а мой е изборът,как и кого да отсея,за да си направя блога читаем.Но читаем не е самоцел,по-скоро бих казал полезен за колкото се може повече читатели! това е,което искам да кажа за свое оправдание! Не споделям това,което ти публикуваш и с което формираш и насочваш според мен, погрешно и вредно за България,мнение,но ти си имаш правото!Не те обиждам! Всъщност нищо не може да ме засегне,над тия неща съм! Но злостно отношение по отношение на българския народ,признавам не мога да понасям! Все пак човек съм,при това БЪЛГАРИН!Поне се опитвам да бъда и не е лесно! Желая ти здраве и успехи,както и да мислиш повече за Родината си и народа от когото,поне си мисля,произхождаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19696233
Постинги: 44649
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031