Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2013 11:27 - ДЯНКОВ ПОДАДЕ ОСТАВКА, ДА АМА НЕ...
Автор: meteff Категория: Политика   
Прочетен: 4574 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 22.02.2013 07:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 БЕЗРОДНИКЪТ: ПО-ДОБРЕ НИКОГА, ОТКОЛКОТО СЕГА!
ОСТАВКАТА ЗВУЧЕШЕ КРАЙНО ХУБАВО, ЗА ДА Е ИСТИНА САМО ДВА ДНИ

image
Недоразумението Дянков - бъдещ затворник?

...ДОЙДЕ РЕД И НА КЛОУНА СЪТРУДНИК НА МВР - МУТРАТА АГЕНТ БУДА!
Бедствието агент Буда щял да се бори за президент на изборите за
държавен глава през 2016 г., след като подаде оставка на 20-ти...


НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ДЪРЖАВЕН СЪД
ЗА ПРЕСТЪПНИКА БОЙКО М. БОРИСОВ И
НЕГОВАТА ПРЕСТЪПНА МИЛИЦИОНЕРСКА
ГРУПИРОВКА Е ПОВЕЧЕ ОТ НАЛОЖИТЕЛНА!

ДОКОГА ЛИ НАГЛИЯТ ЧЛЕН НА БКП БУДА БОКЛУКА
ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА С НАГЛОТО СИ ПОВЕДЕНИЕ...

СЛЕД ПОРЕДНИТЕ МИЛИЦИОНЕЛСКИ ИЗТЪПЛЕНИЯ
НАРЕДЕНИ ЛИЧНО ОТ ИЗВЕРГА БУДА БОРИСОВ,
ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ БИВА ДА ДОПУСНЕМ ТОЙ
И НЯКОЙ ОТ НЕГОВАТА БАНДИТСКА КЛИКА ДА
УСПЕЕ ДА НАПУСНЕ СТРАНАТА БЕЗНАКАЗАНО!
 

ИНТЕРВЮ НА TV7 БЕЗ КОМЕНТАР

image
Бащата на Симеон Дянков - бай Денчо Дянков
  Коментар на бащата на Симеон Дянков – бай Денчо, пред екип на TV7, открит в село Побит камък: Симеон Дянков е отроче на седмичната ясла. Майка му не го кърмеше, за да не си развали бюста. Не познавам втория му баща, дето толкова го хвали. При развода ме осъдиха да плащам издръжка. Това беше, когато той беше на 17 години, обясни още Денчо. – Симеон е издънка на комунизма. Майка му е комунист още от първи курс в университета и е член на партията. Вторият му баща е преподавател по КПСС. Като се разведохме, баба му го взе в Ловеч. Веднъж се видях с него в един ресторант за един рожден ден и той ми каза, че не трябва да виждаме. Баща му тормозил майка му да не се виждаме и за да няма такива наранявания, да не го правим.”
Бай Денчо не е търсил Симеон Дянков във времето, в което синът му е бил финансов министър. “Къде да го търся. Що не дойде той да ме види. Когато съм работил, съм му плащал издръжката. Сега защо той не ми плаща. Боли ме от това, което става. Мен ме боли и като видя гладно куче, призна чистосърдечно баща му. - Това не ми пречи, че стана така със сина ми. Лошо е, че от тоя прехода досега се натъквахме на лоши управници и то все по-лоши от тези по Тошовото време. Искам Симеон да е жив и здрав. И да помни, че животът се върти по същия начин. И да гледа жена му да не го изостави. За мен сега остава срама, че народът ще ми каже: “Ей го тоя, дето е баща на Дянков, който окраде държавата.”










Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: meteff
Категория: История
Прочетен: 3842340
Постинги: 570
Коментари: 1072
Гласове: 19968
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930